jan 02

Tájékoztatás a közös költség befizetési módok változásáról

Tisztelt Tulajdonosok!

Biztonsági okok miatt 2014. január 1-jétől kénytelenek voltunk az irodánkban történő készpénzes közös költség befizetés lehetőségét megszüntetni. Szintén újdonság, hogy a csekkes befizetést választóknak névre szóló csekket készíttetünk, így elkerülhetőek azok az esetek, amikor a nem megfelelően kitöltött csekkek vagy a postán (bankban) elkallódott csekkmásolatok miatt a befizetések nem azonosíthatóak.
A fentiek értelmében a közös költség befizetéseket az alábbi módokon tudjuk fogadni:

1. Bankfiókban pénztári befizetéssel a társasház bankszámlájára.
2. Postán, névre szóló csekken.
3. Banki átutalással.

Kérem, hogy a csekkes befizetést választók postai csekk iránti igényüket irodánk elérhetőségein szíveskedjenek jelezni.